Viss kas jāzin par savu māju!

Darīsim KOPĀ!

Noslēdzoties aktīvajai apkures sezonai, parādi – 3,5 milj. eiro

Pixabay.com

Rīgā 10. maijā noslēgusies apkures sezona, kas ilga 208 dienas un bijusi aukstākā pēdējos četros gados. Salīdzinājumam, ilgākā apkures sezona AS Rīgas siltims vēsturē bija 2020. gadā, un tā ilga 225 dienas.

Apkures sezonas ilgumu un siltumenerģijas patēriņu tiešā veidā ietekmē āra gaisa temperatūra. Vienlaikus jāatzīmē, ka ir simtiem klientu, kuri apkuri neatslēdz arī vasaras mēnešos, lai drēgnajās un lietainajās vasaras dienās mājoklī pastāvīgi būtu komfortabli, ko nodrošina Rīgas ēkās uzstādītie individuālie automatizētie siltummezgli.

Lasīt tālāk...

Rīgas ūdens mainīs visus ūdens skaitītājus!

Facebook.com / SIA Rīgas Ūdens

2020. gada sākumā Rīgā tika pabeigta komercuzskaites mēraparātu (mājas ievadskaitītāju) pārbaude. Pēc situācijas analīzes Patērētāju tiesību aizsardzības centra speciālisti secināja, ka 28 mājās Rīgas ūdens komercuzskaites mēraparāti nedarbojas pietiekami precīzi. Komunālā pakalpojuma piegādātājs reaģēja uz aizrādījumu un apsolīja visās šajās mājās uzstādīt ultraskaņas ūdens patēriņa skaitītājus. 

Atgādinām, ka pēc patlaban spēkā esošās kārtības ūdens patēriņa komerciālā uzskaite tiek veikta pēc uzņēmumam Rīgas ūdens piederošā kopējā mājas ūdens skaitītāja rādījumiem. Saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) datiem 82% no uzņēmuma Rīgas ūdens mēraparātiem ūdens patēriņa rādījumus uzskaita neprecīzi un tikai 18% darbojas nevainojami.

Lasīt tālāk...

Siltumserviss Rīgai: „Remontdarbi jūsu mājā var arī ieilgt…”

Freepik.com

Kā uzņēmums Siltumserviss Rīga novērš problēmas ar dzīvojamo māju apkuri un karstā ūdens temperatūru?

Apkures sezonas laikā iedzīvotāji nereti sūdzas par nepietiekami labu siltuma padevi vai zemu karstā ūdens temperatūru. Pavasarī parādās sūdzības arī par to, ka mājas tiek pārkurinātas. Kā notiek apkures un karstā ūdens temperatūras regulēšana, un kāpēc šo pakalpojumu kvalitāte bieži pieklibo?

Lasīt tālāk...

Kad atslēgs apkuri?

Pixabay.com

Kompromisa meklējumos: vienam dzīvokļa īpašniekam karsti, citi – turpina salt

Kad pavasaris arvien neatlaidīgāk iekaro savas pozīcijas, daudzdzīvokļu māju iedzīvotājiem aktualizējas jautājums par apkures atslēgšanu. Diez vai ir māja, kurā par šo jautājumu nebūtu radušies strīdi: viena dzīvokļa īpašniekam ir karsti, citi – salst. Kurš pieņem lēmumu par apkures sezonas noslēgšanu konkrētā adresē?

Lasīt tālāk...

„Ik dienas baidos no eksplozijas!”

Pexels.com

Gāze dzīvoklī: kā nepiedzīvot eksploziju, ja bojāts ir skaitītājs?

Rīdziniece Lilija nesen pārdzīvoja sadzīves šoku: gāzes dienesta darbinieki, kas bija ieradušies veikt pārbaudi, atklāja dzīvoklī gāzes noplūdi. Padzīvojusī sieviete bija sašutusi: „Es jau divus gadus sūdzējos par skaitītāju, kurš parādīja pārāk lielu gāzes patēriņu. Kāpēc dienesta darbinieki uz pārbaudi atnāca tikai tagad?”

Lilijai attiecības ar dabasgāzes piegādes kompāniju Gaso ir savdabīgas. Viss sācies ar to, ka pensionāres dzīvoklī dīvaini uzvedies gāzes skaitītājs:

Lasīt tālāk...

Māja tiek pārkurināta. Kā rīkoties?

Pixabay.com

„Dzīvoju Rīgā, Grīna bulvārī 7,” stāsta mūsu lasītājs Vasilijs. „Siltajās dienās māja tiek pārkurināta. Līdzīgas problēmas ir mūsu kaimiņiem mājās Grīna bulvārī 9, 11 un 13. Ziņojām par pārkurināšanu pārvaldniekam, bet reakcijas nav, mājas siltumtīklus apsaimnieko uzņēmums Siltumserviss Rīga.”

Uz jautājumiem atbild Elīna Silionova, uzņēmuma Siltumserviss Rīga (SSR) Kvalitātes kontroles nodaļas vadītāja. 

Lasīt tālāk...

Rīgas pilsētas būvvalde sāks patvaļīgi ierīkotu elektronisko sakaru gaisvadu apzināšanu un demontāžu

rpbv.lv

Papildus jau sāktajiem projektiem pilsētvides sakārtošanas un uzlabošanas jomā, Rīgas pilsētas būvvalde februārī sāks elektronisko sakaru gaisvadu mērķtiecīgu apsekošanu, identificējot tos tīklus, kas savulaik ierīkoti bez būvvaldē vai citās institūcijās saskaņotas būvniecības dokumentācijas. Saziņā ar gaisvadu īpašniekiem visi nelikumīgie tīkli tiks demontēti.

Lasīt tālāk...

Numuru arhīvs: spied un lasi!