Viss kas jāzin par savu māju!

Darīsim KOPĀ!

Ronalds Neimanis: „Pastāv risks palikt bez siltuma”

Freepik.com

Pagājušās apkures sezonas beigās parādu nebija tikai 45 uzņēmuma Rīgas namu pārvaldnieks apsaimniekotajām mājām

Šovasar Rīgas pašvaldības apsaimniekošanas uzņēmuma Rīgas namu pārvaldnieks valdes priekšsēdētājs Ronalds Neimanis medijiem sniedza vairākas intervijas, kurās pastāstīja par iedzīvotāju parādiem un uzņēmuma plāniem. Mūsu izdevumā varat iepazīties ar galvenajiem citātiem no intervijām.

Lasīt tālāk...

Atkritumu jautājums šķeļ rīdziniekus

123rf.com

Tiesībsargs: „Atkritumu vadu slēgšana piespiedu kārtā ir dzīvokļu īpašnieku tiesību pārkāpums”

Valsts galvenais tiesībsargs Juris Jansons, nobeidzot lietas skatīšanu par atkritumu vadu piespiedu slēgšanu daudzstāvu mājās Rīgā, nonācis pie secinājuma, ka Rīgas domes prasība aizmetināt visas atkritumu vadu lūkas ir pretrunā Satversmes un arī Dzīvokļa īpašuma likuma pantiem. Tiesībsargs ir devis pašvaldībai trīs mēnešus, lai no noteikumiem izņemtu punktus, kuri aizskar dzīvokļu īpašnieku tiesības.

Lasīt tālāk...

Rīgas ūdens mainīs visus ūdens skaitītājus!

Facebook.com / SIA Rīgas Ūdens

2020. gada sākumā Rīgā tika pabeigta komercuzskaites mēraparātu (mājas ievadskaitītāju) pārbaude. Pēc situācijas analīzes Patērētāju tiesību aizsardzības centra speciālisti secināja, ka 28 mājās Rīgas ūdens komercuzskaites mēraparāti nedarbojas pietiekami precīzi. Komunālā pakalpojuma piegādātājs reaģēja uz aizrādījumu un apsolīja visās šajās mājās uzstādīt ultraskaņas ūdens patēriņa skaitītājus. 

Atgādinām, ka pēc patlaban spēkā esošās kārtības ūdens patēriņa komerciālā uzskaite tiek veikta pēc uzņēmumam Rīgas ūdens piederošā kopējā mājas ūdens skaitītāja rādījumiem. Saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) datiem 82% no uzņēmuma Rīgas ūdens mēraparātiem ūdens patēriņa rādījumus uzskaita neprecīzi un tikai 18% darbojas nevainojami.

Lasīt tālāk...

RNP aicina – nenokavē ūdens patēriņa skaitītāju verifikāciju!

Pixabay.com

Rīgas namu pārvaldnieks atgādina, ka šā gada 7. aprīlī beidzās izsludinātā ārkārtējā situācija un līdz ar to trīs mēnešu laikā pēc ārkārtējās situācijas beigām, t.i., līdz š.g. 6. jūlijam, jāveic līdz šim atliktā ūdens patēriņa skaitītāju (ŪPS) verificēšana tiem skaitītājiem, kuru verificēšanas termiņš beidzās pirms ārkārtējās situācijas izsludināšanas, tās periodā vai nepilnu triju mēnešu laikā pēc ārkārtējās situācijas beigām. 

RNP klienti ŪPS verifikācijas termiņu var aplūkot ŪPS nomaiņas aktā, vortāla e-parvaldnieks.lv sadaļā „Skaitītāju rādījumi”, kā arī ikmēneša komunālo pakalpojumu rēķina apakšdaļā. 

Lasīt tālāk...

Kad atslēgs apkuri?

Pixabay.com

Kompromisa meklējumos: vienam dzīvokļa īpašniekam karsti, citi – turpina salt

Kad pavasaris arvien neatlaidīgāk iekaro savas pozīcijas, daudzdzīvokļu māju iedzīvotājiem aktualizējas jautājums par apkures atslēgšanu. Diez vai ir māja, kurā par šo jautājumu nebūtu radušies strīdi: viena dzīvokļa īpašniekam ir karsti, citi – salst. Kurš pieņem lēmumu par apkures sezonas noslēgšanu konkrētā adresē?

Lasīt tālāk...

Noslēdzoties aktīvajai apkures sezonai, parādi – 3,5 milj. eiro

Pixabay.com

Rīgā 10. maijā noslēgusies apkures sezona, kas ilga 208 dienas un bijusi aukstākā pēdējos četros gados. Salīdzinājumam, ilgākā apkures sezona AS Rīgas siltims vēsturē bija 2020. gadā, un tā ilga 225 dienas.

Apkures sezonas ilgumu un siltumenerģijas patēriņu tiešā veidā ietekmē āra gaisa temperatūra. Vienlaikus jāatzīmē, ka ir simtiem klientu, kuri apkuri neatslēdz arī vasaras mēnešos, lai drēgnajās un lietainajās vasaras dienās mājoklī pastāvīgi būtu komfortabli, ko nodrošina Rīgas ēkās uzstādītie individuālie automatizētie siltummezgli.

Lasīt tālāk...

Māja tiek pārkurināta. Kā rīkoties?

Pixabay.com

„Dzīvoju Rīgā, Grīna bulvārī 7,” stāsta mūsu lasītājs Vasilijs. „Siltajās dienās māja tiek pārkurināta. Līdzīgas problēmas ir mūsu kaimiņiem mājās Grīna bulvārī 9, 11 un 13. Ziņojām par pārkurināšanu pārvaldniekam, bet reakcijas nav, mājas siltumtīklus apsaimnieko uzņēmums Siltumserviss Rīga.”

Uz jautājumiem atbild Elīna Silionova, uzņēmuma Siltumserviss Rīga (SSR) Kvalitātes kontroles nodaļas vadītāja. 

Lasīt tālāk...

Numuru arhīvs: spied un lasi!