Viss kas jāzin par savu māju!

Darīsim KOPĀ!

Jaunā parauga ūdensskaitītāji glābj no pārmaksāšanas?

Pēc jaunu ūdens patēriņa skaitītāju ar attālināto nolasīšanas sistēmu uzstādīšanas mājā tik tiešām ievērojami samazinās ūdens korekcija. Taču tikai tādā gadījumā, ja viss izdarīts pareizi

Šajā rudenī pašvaldības apsaimniekošanas uzņēmums Rīgas namu pārvaldnieks aicināja daudzus iedzīvotājus pārdomāt jaunu un precīzu skaitītāju ar attālināto ūdens patēriņa nolasīšanas sistēmu uzstādīšanas nepieciešamību. Aptaujas anketas par minēto darbu veikšanu tika izsūtītas visu to māju dzīvokļu īpašniekiem, kurās ūdens korekcija sasniedz 20%. Tomēr, kā informēja uzņēmuma pārstāvis, skaitītāju nomaiņai piekrituši tikai astoņu māju dzīvokļu īpašnieki.

Nelaime tā, ka iedzīvotāji jauno skaitītāju efektivitātei netic. Cik šāds aizspriedums ir pamatots? Atbildi noskaidrojām kopā ar Latvijas Ūdens un gāzes lietotāju asociācijas (LUGLA) speciālistiem.

Lasīt tālāk ...

Rīgā skalo ūdensvadu

Ar vairāku maģistrālo ūdensvada posmu pie Zaķumuižas sūkņu stacijas skalošanu sākusies sistemātiskā Rīgas ūdensvadu skalošanas programma, kas turpināsies līdz 2020. gadam un aptvers visu galvaspilsētu.

Kā informēja Rīgas ūdens pārstāvis Artūrs Mucenieks, tās realizācijas rezultātā uzlabosies ūdens kvalitāte un līdz minimumam tiks samazinātas padotā ūdens uzduļķošanās iespējas.

Lasīt tālāk ...

“Siltumgeita” kūrortpilsētā Jūrmalā

Kādēļ pakalpojumu piegādātājs draud iedzīvotājiem atslēgt siltumu, bet pats neko nedara ar parādniekiem? Uzziniet, kādi brīnumi notiek mājās, ar individuāliem pakalpojuma līgumiem!

Sen taču zināma patiesība – monopolistam likumi nav rakstīti. Pašvaldības uzņēmums Jūrmalas siltums gandrīz 350 savā apkalpošanā esošās daudzdzīvokļu mājas aplīmējis ar bargām brīdinājuma lapelēm: nenomaksāsiet mājas parādu, tai skaitā arī par kaimiņu, mājas perspektīva – gaidāmajā ziemā paliksiet bez siltuma un karstā ūdens! Ko lai saka, – kūrortpilsēta ir panikā.

Lasīt tālāk ...

Nekārtības ar siltumu!

Kam sūdzēties, ja radiatori silda tikai mazliet, no karstā ūdens krāna tek viegli remdens ūdens, bet rēķini par siltumenerģiju pārsniedz jebkuras pieklājības robežas? Piedāvājam situācijas atrisināšanas oficiālo versiju

Rīgas mērs Nils Ušakovs ir apsolījis, ka oktobra mēneša otrajā nedēļā siltumpadeve būs nodrošināta visās mājās, kuras apsaimnieko pašvaldības uzņēmums Rīgas namu pārvaldnieks (turpmāk – RNP). Uzņēmuma Komunikācijas nodaļas projektu vadītāja Santa Vaļuma žurnālistu jautājumus nodeva uzņēmuma speciālistiem un viņi visi vienā tikšanās reizē izstāstīja, kā jārīkojas rīdziniekiem – RNP klientiem gadījumos, ja siltuma pieslēgšanas laikā izrādās, ka viņu mājā ar siltumpiegādi viss nav kārtībā.

Lasīt tālāk ...

Gatavojieties abonēšanas maksai par rozeti!

Pakalpojumu piegādātāji izvilks no iedzīvotāju kabatām vēl 15 miljonus eiro, maksāt sāksim jau šajā gadā

Latvijas iedzīvotāji saņēmuši „dāvanu” no varas pārstāvjiem. Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija (SPRK) apstiprinājusi jaunus elektroenerģijas sadales sistēmas pakalpojumu tarifus, kuri stāsies spēkā šā gada 1. augustā. Svarīgākais jaunums – turpmāk Latvijas iedzīvotāji maksās ne tikai par elektrību, bet arī par elektroenerģijas pieslēgšanas faktu.

Atgādināsim, ka uzņēmums Latvenergo nodarbojas tikai ar elektrības ražošanu un tā īpašumā atrodas tikai elektrostacijas. Savukārt elektrolīniju ekspluatāciju nodrošina atsevišķs uzņēmums – Sadales tīkls. Šodien mēs maksājam uzreiz diviem uzņēmumiem, elektroenerģijas ražotājam un starpniekam, kas nodarbojas ar tās piegādi.

Lasīt tālāk ...

Ūdens korekcija – 0,2% mēnesī!

Kā izbeigt strīdu ar uzņēmumu Rīgas ūdens, samainīt mājā caurules un pārvarēt problēmu – ūdens zudumi? Atbildes uz šiem jautājumiem – mājas Lemešu ielā 17, Rīgā, apsaimniekošanas pieredzē

Oktobrī Rīgas apsaimniekotāju asociācija dzīvokļu īpašniekiem, māju vecākajiem un visiem interesentiem organizē semināru par tēmu “Ūdens zudumi mājā – cēloņi un risinājumi”, citiem vārdiem, palīdzēs rast atbildi uz mūžīgo jautājumu – kur pazūd ūdens? Ir zināms, ka statistiski vidējie ūdens zudumi daudzdzīvokļu mājā sastāda aptuveni 20% mēnesī. Tas nozīmē, ka katrs godprātīgais dzīvokļa īpašnieks ir spiests samaksāt par ūdeni (kā minimums) 1/5 daļu vairāk nekā pats ir patērējis. Ko darīt ar šādu problēmu? Iepazīstināsim jūs ar mājas Lemešu ielā 17, Rīgā, Bolderājā, unikālo pieredzi šī jautājuma atrisināšanā.

Lasīt tālāk ...

Atteikties no elektrības – tā nav izeja!

Kas mainīsies elektroenerģijas piegādē pēc fiksētās maksas ieviešanas?

Pēc tam, kad regulators atbalstīja fiksētās maksas ieviešanu par elektroenerģijas pieslēgumu, mūsu lasītāji sāka uzdot neērtus jautājumus. Piemēram, vai iespējams atteikties no elektrības vasarnīcā, kamēr tur neviens nedzīvo, bet vasarā to atkal pieslēgt? Vai uzņēmums Sadales tīkls, saņēmis vairāk naudas no iedzīvotājiem, rūpēsies par savu pakalpojumu kvalitāti, lai mūsu dzīvokļos vairs nebūtu drošinātāju? Viedokļus un iedzīvotāju jautājumus nodevām AS Sadales tīkls un saņēmām atbildes.

Vai iespējams atteikties no maksas?

„Izlasīju, ka no 1. augusta Latvijā tiks ieviesta jauna fiksēta maksa par pieslēgumu Sadales tīklam. Bet es regulāri eju jūrā uz pusgadu, pat ilgāk, un manā dzīvoklī neviens nedzīvo. Vai es varētu uz šo laiku atteikties no pieslēguma un pēc atgriešanās to atkal atjaunot? Cik tas maksās?”

Lasīt tālāk ...

Numuru arhīvs: spied un lasi!