Viss kas jāzin par savu māju!

Darīsim KOPĀ!

Uzlabojumi klientu informatīvajā sistēmā

JNĪP IT un analīzes nodaļai pagājušais gads bijis daudzu izaicinājumu pilns.

Ievērojot Dzīvojamo māju pārvaldīšanas likumā noteikto, uzņēmums ar pakalpojumu sniedzējiem slēdza pakalpojuma līgumus par dzīvojamo māju uzturēšanai nepieciešamajiem komunālajiem pakalpojumiem: ūdens apgādi, sadzīves atkritumu apsaimniekošanu, apkuri un elektroenerģijas piegādi. Jaunās līgumattiecības vistiešākajā veidā ietekmēja mūsu nodaļas darbu, jo esam tie, kas nodrošina datu aprites nepārtrauktību.

Lasīt tālāk ...

Ko vajag: caurules vai puķu dobes?

Rīgas lielākās mājas iedzīvotāji ir sašutumā par to, ka apsaimniekotājs nerēķinās ar viņu viedokli

Lielākajā mājā Rīgā briest sacelšanās, daudzu iedzīvotāju naidīgā noskaņojuma cēlonis ir pārvaldnieka tāmes par apsaimniekošanu 2020.gadam.

Ko renovācijas vietā?

Pa kādai lielai mājai ir katrā Rīgas mikrorajonā. Izmēru dēļ tās ieguvušas „Ķīnas mūra” iesauku. Savs mūris ir Purvciemā, savs – Bolderājā, lielākajā no mūriem Ziepniekkalnā ir 11 kāpņutelpas un 396 dzīvokļi.

Lasīt tālāk ...

Vai pārvaldniekam ir jāsakopj mājas apkārtne?

„Pie daudzdzīvokļu mājas nav izveidoti celiņi piekļuvei namam, brienam pa dubļiem pavasaros un rudeņos, vasarās, kad tiek pļauta zāle, nesam to iekšā dzīvoklī. Vai pārvaldniekam – pagasta pārvaldei – tas būtu pienākums – vismaz sakārtot pieejamo un piebraucamo celiņu? B. Riekstiņa.”

Atbild Artūrs Lielgalvis, zvērināts advokāts:

Lasīt tālāk ...

Ernests Saulītis: „Sociālisma nebūs!”

Uzņēmuma Rīgas namu pārvaldnieks pagaidu valdes priekšsēdētājs stāsta, kā glābt rīdziniekus un viņu mājas

Pagājušā gada novembrī Ernests Saulītis kļuva par uzņēmuma Rīgas namu pārvaldnieks pagaidu valdes priekšsēdētāju, līdz tam tādu pat amatu ieņēma citā krīzes skartā uzņēmumā – Rīgas satiksme. Kas mainīsies uzņēmuma pārvaldīto 4200 māju iedzīvotājiem, kuri ir nokaitināti un neapmierināti ar apkalpojošās organizācijas darbu?

„Ar iestādes darbu neesmu apmierināts!”

Ernests Saulītis sarunā atzīstas, ka ir ne tikai uzņēmuma Rīgas namu pārvaldnieks vadītājs, bet arī šī uzņēmuma klients.

Lasīt tālāk ...

Pārvaldnieks ir ieinteresēts samazināt ūdens zudumus

Atsevišķās pilsētās jau 7–8% no dzīvojamām mājām ir uzstādīti attālināti nolasāmie ūdens patēriņa skaitītāji

Spēkā stājusies MK noteikumu Nr. 1013 Kārtība, kādā dzīvokļa īpašnieks daudzdzīvokļu dzīvojamā mājā norēķinās par pakalpojumiem, kas saistīti ar dzīvokļa īpašuma lietošanu jaunā redakcija (lasiet mūsu vietnē). Jauna kārtība skar norēķinus par patērēto ūdeni. Turpmāk cilvēkiem, kuri vairāk nekā trīs mēnešus nenodos individuālo skaitītāju rādījumus, rēķinu izrakstīs pēc ūdens piegādātāja noteiktās normas – 6,08 m³ par katru dzīvoklī deklarēto personu.

Mūs uztrauc iedzīvotāju sūdzības!

Noteikumu grozījumu tekstā iespējams uzzināt vēl daudz svarīga par patērētā ūdens apmaksas kārtību. Cilvēki, kuri jau ir iepazinušies ar grozījumu būtību, pamatoti norāda, ka noteikumu jaunā redakcija nerisina rēķinu paaugstināšanās problēmu. Nav norādīts, kā cīnīties ar galveno – ūdens zudumiem daudzdzīvokļu mājās.

Lasīt tālāk ...

Vai īrniekam jāmaksā par ēkas uzlabojumiem

Pixabay.com

„Vai man kā īrniekam ir jāmaksā par dzīvojamās ēkas uzlabojumiem, kas iekļauti komunālo maksājumu rēķinā, piemēram „Pazemes autostāvvietu durvju aprīkošana ar čipatslēgām” vai „Liftu labiekārtošana un videonovērošanas sistēmas uzstādīšana”? Tie ir uzlabojumi, kas tiek veikti uz ilgu laiku un tiks izmantoti arī tad, kad es vairs īres dzīvoklī nedzīvošu, tomēr izīrētājs atsūta komunālo rēķinu, kurā šie maksājumi ir iekļauti, un uzstāj, ka mans pienākums esot apmaksāt rēķinu pilnā apmērā. Mārcis Jansons.”

Atbild Ģirts Beikmanis, Latvijas Namu pārvaldītāju un apsaimniekotāju asociācijas valdes priekšsēdētājs:

Lasīt tālāk ...

Rīgas namu pārvaldnieks: kur saņemt papīra kvītis ūdensskaitītāju rādījumu nodošanai?

Cerams, ka lielākais vairākums rīdzinieku ir jau dzirdējuši, ka apsaimniekotājs Rīgas namu pārvaldnieks decembrī atkal sūtīs iedzīvotājiem papīra kvītis ūdensskaitītāju rādījumu nodošanai. Tomēr tās nesaņems visi apsaimniekošanas uzņēmuma klienti.

Atgādināsim, ka šī gada septembrī apsaimniekošanas uzņēmums Rīgas namu pārvaldnieks no saviem klientiem pārtrauca pieņemt papīra kvītis ūdensskaitītāju rādījumu nodošanai (visu laiku šīs kvītis bija dzīvokļa rēķina atgriežamā daļa). Iedzīvotājiem uzspieda rādījumus nodot elektroniski – vai nu ar tālruņa īsziņas palīdzību, vai izmantojot portālu e-parvaldnieks.lv. Klientiem, kuriem šie veidi nebija pieņemami, ieteica doties uz speciāliem rādījumu nodošanas kioskiem apsaimniekotāja filiāļu centros. Konservatīvās metodes piekritēji vai cilvēki, kuri fiziski nespēja izpildīt jaunās prasības, drīkstēja izmantot arī papīra kvītis, taču pēc tām katram pašam vienu reizi trijos mēnešos bija jāierodas kādā no Rīgas namu pārvaldnieka filiālēm.

Lasīt tālāk ...

Numuru arhīvs: spied un lasi!